Library Watch, read, and learn from the best.

Report Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center 2018 di Gartner

 
In the global market for customer service software, Zendesk is once again recognized as a leader in the 2018 Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center.

Every year, Gartner conducts a thorough analysis of service providers in the customer service and support application space. We believe the Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center report provides valuable information for business leaders who seek technology solutions for interacting and engaging with their customers.
 
Magisch kwadrant van Gartner voor CRM 2018
 
Zendesk can again be found in the 2018 report’s Leader quadrant, which we consider a reflection of the success of our 125,000 customers, including enterprise clients like Airbnb, Tesco, and the University of Tennessee. The past year alone has included a number of significant milestones for us, including the release of AI-enhanced features for self-service and surpassing $500 million run rate in revenue. As our customer base continues to grow, we strive to be a dynamic vendor for businesses that deliver exceptional customer experience.

The 2018 Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center report is available for complimentary download for a limited time. The full report PDF includes:

  • Come Gartner valuta l'attuale ecosistema di tecnologie CEC
  • Quali sono gli aspetti che le aziende devono considerare per implementare tecnologie CEC e CRM
  • Quali sono le competenze dei fornitori per affrontare le esigenze dei CEC di oggi
  • Come gli analisti Gartner considerano Zendesk a confronto con altre tecnologie e altri fornitori di servizi

Gartner non avalla alcun fornitore, prodotto o servizio descritto nelle sue pubblicazioni di ricerca e non consiglia agli utenti di usare esclusivamente i fornitori con le valutazioni più alte o con altre designazioni. Le pubblicazioni di ricerca Gartner contengono le opinioni dell'organizzazione di ricerca Gartner e non devono essere considerate dati di fatto. Gartner non concede alcuna garanzia, espressa o implicita, in relazione a questa ricerca, incluse eventuali garanzie di commerciabilità o di idoneità a uno scopo particolare.

Il grafico è stato pubblicato da Gartner, Inc. nell'ambito di una più ampia relazione sulla ricerca condotta e deve essere valutato nel contesto dell'intero documento. Il documento Gartner è disponibile presso Zendesk su richiesta.

SCARICA IL REPORT
Qui puoi accedere a una copia gratuita del report Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center 2018 di Gartner, disponibile per un periodo limitato.

Want to learn more about why we're in the Leader quadrant? Watch the Zendesk demo:

Reperimento informazioni. Attendi...

Per visionare il report, compila il modulo seguente.

Invia