Zendesk Talk Demo

On-Demand with Emily Vince, Product Marketing Manager

Phone support is a powerful way to help your customers. It allows agents to resolve complex issues faster and deliver personalized support.

Zendesk Talk—cloud-based call center software—is the easiest way to connect with your customers over the phone, right from the Zendesk Support ticketing system.

Watch this on-demand demo to learn how Zendesk Talk:

  • • Allows you to launch a customized contact center in minutes, right from the Zendesk    ticketing system
  • • Empowers agents with one centralized, multi-channel support system
  • • Provides powerful reporting and cross-channel analytics

Also, get tips on how to set-up your Zendesk Talk for optimal performance.

Fill out the form and view the demo now!

Per registrarti, compila il modulo seguente.

Inserisci il tuo nome
Inserisci il tuo cognome
Inserisci un indirizzo email valido
Inserisci un numero di telefono valido.
Inserisci il nome della tua azienda
Seleziona il tuo titolo lavorativo
Seleziona il reparto
Seleziona il tuo settore industriale
Seleziona il numero di dipendenti
Seleziona il tuo Paese
Inviatemi anche eventuali email sui prodotti e servizi Zendesk. (Puoi annullare l'iscrizione in qualsiasi momento.)
Seleziona un'opzione.

Thanks for signing up for our webinar! You will receive an email from us shortly with further details.

Si è verificato un problema.

Aggiorna la pagina e riprova oppure inviaci un'email all'indirizzo support@zendesk.com.

Invio della richiesta in corso. Attendi...