2019 Customer Experience Trends: Europe, Middle East, & Africa

Available On-Demand

About

Your customers are comparing you to the best customer experience they’ve ever had—every time. It’s a powerful truth with far-reaching consequences for your business, no matter what industry you’re in or the size of your business.

With the Zendesk Benchmark, our data index of 45,000 companies using Zendesk, we explored how top companies tackle customer support to identify what separates leaders from everyone else.

In this webinar we discuss:
● Customer support trends based on data from 45,000 companies worldwide 2019 survey groups
● Performance data so you can benchmark your team against your peers
● Actionable steps to deliver what the customer expects
● How to start engaging proactively with customers

Complete the form below to view your webinar:

Inserisci il tuo nome
Inserisci il tuo cognome
Inserisci un indirizzo email valido
Inserisci un numero di telefono valido.
Inserisci il nome della tua azienda
Seleziona il numero di dipendenti
Seleziona il tuo Paese
Inviatemi anche eventuali email sui prodotti e servizi Zendesk. (Puoi annullare l'iscrizione in qualsiasi momento.)
Seleziona un'opzione.

Grazie della registrazione. Nella tua casella di posta troverai un'email di conferma con il link al webinar.

Si è verificato un problema.

Aggiorna la pagina e riprova oppure inviaci un'email all'indirizzo support@zendesk.com.

Invio della richiesta in corso. Attendi...

Grazie della registrazione. Nella tua casella di posta troverai un'email di conferma con il link al webinar.