Which questions should you ask a potential vendor?

Choosing a vendor for your customer support solution can be tricky and time-consuming. To help select the right solution for your business needs, consider the pain points of your current system or what you’d prioritize in a new system. Then, follow the prompts to reveal a relevant list of questions to ask potential vendors.

Illustration: Customer Service Desk
Per cominciare Per cominciare

Which questions should you ask a potential vendor?

1 of 3

Logo: Zendesk
Shaking up your channel mix can help you accommodate increasing customer volume, and a great support product will allow you to easily make channel changes to improve your team’s efficiency.

Here are some questions to ask:

    Download the full list of 50+ questions to help select your support software.

    Inserisci il tuo nome
    Inserisci il tuo cognome
    Inserisci un indirizzo email valido
    Seleziona il tuo Paese

    Abbiamo quasi finito. Descrivi la tua azienda.

    Inserisci il nome della tua azienda
    Seleziona il numero di dipendenti
    Seleziona il tuo settore industriale
    Inviatemi anche eventuali email sui prodotti e servizi Zendesk. (Puoi annullare l'iscrizione in qualsiasi momento.)
    Seleziona un'opzione.

    Here you go!

    La risorsa è pronta.

    Scarica

    Errore

    Stiamo riscontrando alcune difficoltà. Fai clic sul pulsante qui sotto per scaricare la risorsa.

    Scarica

    Invio della richiesta in corso. Attendi...