Siamo qui per aiutare

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È un momento difficile e nulla ormai è ordinaria amministrazione. Per questo motivo, abbiamo messo a punto Remote Support Bundle, un pacchetto di prodotti gratuito per 6 mesi per aiutare le aziende a tenere il passo con le mutate esigenze dei clienti a causa del COVID-19.

Remote Support Bundle richiede un abbonamento al piano Professional o Enterprise di Support o Support Suite e offre ai team gli strumenti per:

  • Mantenere aperte le comunicazioni tra i vari reparti con il componente aggiuntivo Collaborazione, usando canali come Slack senza uscire da Zendesk
  • Analizzare rapidamente le nuove tendenze nei dati dei clienti e agire di conseguenza con Explore Professional
  • Ottimizzare la forza lavoro con il monitoraggio omnicanale, approfondimenti in tempo reale e altro ancora grazie allo strumento di gestione del nostro partner Tymeshift
  • Potenziare l'efficienza del team affinandone le competenze con il credito di formazione Zendesk gratuito

Il nostro partner Slack offre il 25% di sconto per l'upgrade di alcuni piani a pagamento. Ulteriori informazioni.

Scopri che cosa stanno facendo alcuni dei nostri partner per aiutare. Ulteriori informazioni.

Mettiti in contatto con noi compilando il modulo seguente.

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The following Services shall be provided at no charge for a period up to six (6) months from the date of purchase (“Promotional Period”): Collaboration add-on, Explore Professional and Tymeshift (www.tymeshift.com) WFH Plan.
Available to new and existing Zendesk Subscribers who subscribe to the following Service Plans only: Team or Professional or Enterprise Support or Suite.
Subscribers who currently subscribe to some of the functionality included in the Remote Work Bundle are still eligible to receive the additional functionality they haven't previously purchased. No refunds or credits will be given to Subscribers related to previously purchased functionality.
Services being provided under this promotion will not carry over beyond the Promotional Period; and, will not carry over upon renewal. Subscribers who wish to continue with the Collaboration add-on and Explore Professional after expiration of the Promotional Period will need to upgrade their Service Plan to include these Services. Your use of the Collaboration Add-On will be subject to the Supplemental Terms found here: https://www.zendesk.com/company/collaboration-add-on-additional-features/. Subscribers who wish to continue using Tymeshift (www.tymeshift.com) WFH Plan will need to contact Tymeshift directly. You also acknowledge that Tymeshift is a Non-Zendesk Service.
Subscribers whose Subscription Term expires prior to the end of the Promotional Period must renew their Professional or Enterprise Support or Suite to keep this no charge promotion.
Does not apply to consulting or professional services.
This offer is only available until June 30, 2020.
All Services purchased under this promotion are subject to Zendesk’s Master Subscription Agreement found here; either Party may elect to terminate Your Services during this Promotion Period.